Otter Distribution anunță rezultatele obținute după încheierea campaniei de Black Friday

București, 27 noiembrie, 2015: Otter, retailer-ul multibrand de încălțăminte premium, a organizat în perioada 20-22 noiembrie 2015 campania ”801 motive să te simți bine de Black Friday”, campanie desfășurată atât online, pe www.otter.ro, cât și în toate magazinele Otter. În online, startul campaniei a fost dat vineri, 20 noiembrie 2015, la ora 00:00, iar până duminică s-au înregistrat peste 1 milion de vizualizări ale paginilor site-ului.

Cristi Movilă, Director Divizia eCommerce, Otter Distribution: ”Black Friday este un eveniment foarte important pentru clienții noștri, iar anul acesta ne-am bucurat să le oferim soluții complete pentru realizarea achizițiilor, atât online, cât și offline. Clienții noștri au avut la dispoziție în magazinul online 800 de modele de încălțăminte la prețuri promoționale, iar fiecare comandă online a beneficiat de transport gratuit. În cazul nostru, peste 50% din accesările site-ului au fost realizate de pe dispozitive mobile, urmând un trend care se observă foarte clar în tot online-ul românesc.”

Cele mai multe comenzi online au fost înregistrate din București, urmând Cluj-Napoca, Constanța, Timișoara, Brașov și Iași. În ceea ce privește preferințele pentru brandurile achiziționate, clienții Otter au ales în special încălțămintea potrivită sezonului rece, de la Clarks, Otter, Epica, Geox, Gryxx, Ara, Emu și UGG.

Prima zi de Black Friday, respectiv ziua de vineri, 20 noiembrie, a fost și ziua în care clienții Otter au efectuat cele mai multe comenzi.Peste 45% din totalul vânzărilor online de Black Friday, pentru Otter, au fost înregistrate în prima zi, clienții noștri fiind foarte interesați de cele 800 de modele de încălțăminte, cu prețuri de până la 50% mai mici. Duminică, în ultima zi de desfășurare a campaniei de Black Friday, s-a înregistrat o creștere a comenzilor de peste 10%, în comparație cu ziua de sâmbătă”, a declarat Cristi Movilă.

Cei care au preferat să meargă în magazinele Otter au avut parte de aceleași reduceri de până la 50% pentru produsele de încălțăminte și accesorii, iar, în plus, au avut ocazia să primească un voucher special. Prin intermediul codului promoțional inscripționat pe voucher, clienții Otter care au plasat comenzi online până la finalul campaniei, beneficiază de schimbul gratuit al produselor, în cazul în care mărimea nu este cea potrivită, pe durata a 30 de zile de la data achiziției.

Otter Distribution numără peste 30 de magazine în toată țara, primul magazin multibrand fiind deschis în 1999.