Obiceiuri care saboteaza productivitatea la locul de munca

job

Luati in considerare o zi de munca de opt ore. Cat timp petrece angajatul muncid? Cel mai probabil, mai putin de trei ore pe zi. Da, ati citit corect, lucratorul de birou mediu petrece mai putin de trei ore intr-o tura de opt ore, facand orice este productiv.

In cea mai mare parte, ei incearca sa combata lupta cu distractiile, se pierd prin casutele de e-mail si vorbesc cu colegii de serviciu.

,,Desi nimeni nu poate sau ar trebui sa functioneze timp de opt ore consecutive, cu totii avem nevoie de pauze pentru a da randament.

Angajatorii ar trebui sa inteleaga ca un program fix de la 9 la 5 nu este incantator pentru nimeni. Daca ne-am uita putin la industria modelelor online, am putea invata foarte multe din flexibilitatea si autonomia de care ele beneficiaza.” declara Oana, managerul unei firme de consultanta.

Obiceiuri nesanatoase la locul de munca

 

•    Amanati sa va luati pauza

Deseori, angajatii aleg sa nu isi mai ia pauza in ideea ca vor pierde ideea pe care o incepusera, ori poate au primit un e-mail sau un task important fix inainte de a se ridica de pe scaun.

Acest lucru este daunator fiindca aveti nevoie de pauze regulate. Utilizati o aplicatie care sa va trimita o alerta ori de cate ori este recomandat sa luati o pauza.

•    Petreceti prea mult timp in intalniri

Exista o zicala amuzanta care spune ,,Aceasta intalnire putea sa fie un e-mail” si este cat se poate de adevarata. In multinationale in general, se tin foarte multe sedinte fie interne, fie cu oaspeti din alte filiale sau chiar clienti.

Daca acea sedinta nu aduce niciun plus valoare, iar informatiile prezentate nu sunt noi, ori nu se ia nicio decizie importanta, puteti spune pas. Nu aveti de ce sa va umpleti timpul cu o sedinta inutila.

•    Verificati prea des casuta de e-mail

Majoritatea muncilor se fac in zilele noastre de la birou, ori chiar de pe un smartphone. Desi totul este mai facil, ne si afecteaza productivitatea. Verificarea e-mailului a devenit un reflex greu de controlat.

Cel mai nociv este faptul ca oamenii isi verifica mesajele primite inclusiv in drum spre munca sau spre casa, ori in weekend. Acest lucru creeaza frustrari si anxietate, iar in timp afecteaza productivitatea.

•    Va fortati sa va treziti devreme

Deoarece majoritatea companiilor impun acelasi interval orar de munca, exista foarte multe cazuri in care anumiti angajati tind sa intarzie, de fiecare data venind cu o alta scuza.

Acest lucru nu inseamna neaparat ca nu sunt seriosi, ci ca pur si simplu ceasul lor biologic este diferit. Exista oameni care pot fi productivi dimineata, dar altii sunt productivi la miezul noptii.

Din fericire, alegand o cariera de model online inseamna crearea propriului program, astfel incat sa nu va simtiti niciodata obosita la munca.