Ce este o agentie de design grafic si ce face un designer grafic?

joys-garage-branding

 Atunci cand firmele sau anumite persoane doresc sa transmita un anumit mesaj, care sa aiba succes la public, acesta trebuie sa fie transmis prin intermediul culorilor, ilustratiilor, al fotografiilor, al animatiilor sau al diferitelor layout-uri si este necesar sa se apeleze la o agentie design grafic.

Ce face un designer grafic?

   Acei designer grafici trebuie sa isi puna in permanenta creativitatea si imaginatia, determinand exact care sunt nevoile clientilor si care ar trebui sa fie exact mesajul care se doreste transmis.

  Inainte de munca propriu-zisa, un designer grafic trebuie sa treaca prin diverse intalniri, de unde sa adune informatii importante si relevante, dar si cu cei care se ocupa de diversele companii, pentru a putea construi cu ajutorul anumitor factori( cognitivi, culturali, fizici sau sociali), fix acea imagine care sugereaza un anumit mesaj celui care o vizualizeaza.

  Din ce in ce mai multe companii si corporatii ajung sa apeleze la serviciile oferite de o agentie de design grafic, caci acestia reusesc sa identifice cu succes care sunt adevaratele nevoi ale consumatorilor.

  Un design grafic reuseste sa pregateasca diverse schite sau layout-uri , facand schite cu ajutorul creioanelor sau cu ajutorul programelor de calculator, reusind astfel sa ilustreze grafic care este viziunea lor asupra acelui design.

  De asemenea, atunci cand acestia lucreaza in anumite companii de print, designerii grafici sunt responsabili inclusiv cu alegerea tipului de hartie si al cernelei cu care va fi imprimat design-ul.

   Un designer grafic este folosit de obicei doar pentru un anumit serviciu si pentru perioade scurte de timp, insa agentiile de publicitate sau firmele de web design au nevoie in permanenta de tot ceea ce un designer grafic reuseste sa faca.

 Majoritatea designerilor grafici profesionisti participa in permanenta la diverse studii si cursuri despre influenta culorilor in marketing sau fac diverse cercetari proprii, dar cel mai important lucru pentru a investi in pasiunea lor, este sa faca diverse studii in domeniu.

  Atunci cand este angajat de catre o agentie de publicitate sau o firma de web design, un designer grafic poate sa dezvolte aspectul general al revistelor sau ziarelor, al publicatiilor, poate realiza diverse design-uri pentru site-uri web. De foarte multe ori, acesta se bazeaza pe munca online si pe realizarea diferitelor materiale necesare pentru paginile web, dar si continutul media si multimedia.

  Acestia mai au rolul de a selecta marimea si aranjamentul imaginilor in pagina, iar atunci cand acestia lucreaza in mediul online, designer-ul grafic poarta numele de web designer. Acesta selecteaza culorile si imaginile care sunt folosite in cadrul unui site web.

  Designer-ul grafic trebuie sa fie informat in permanenta, caci lumea si nevoile consumatorilor sunt in continua schimbare, trebuie sa fie creativ si sa poata comunica si transmite mesaje prin intermediul culorilor, imaginilor si textelor , insa trebuie sa fie deschis pentru a putea reactiona in fata oricaror schimbari care apar.

Ce ofera o agentie de design grafic?

  Agentia de design grafic trebuie sa fie specializata in design-ul logo-urilor, in branding si in diferitele materiale care pot reprezenta o anumita companie, precum sigla, cartile de vizita, mapele de prezentare, cataloage, flyere sau foi cu antet si semnaturi pentru e-mail.

 

 

  

The following two tabs change content below.