Care este rolul agentiei de branding la lansarea unui nou brand?  

king-of-sweets-packaging

Atunci cand iti deschizi o afacere si ajungi sa ai multi competitori in aceeasi categorie de produse cu a ta, diferenta o poate face acea agentie de branding de la Armeanu Creative Studio care poate dezvolta o strategie de branding care sa aduca succes pe termen lung.

 Ce este de fapt branding-ul?

       Brand-ul este un lucru pe care agentia de branding il poate realiza astfel incat tot ceea ce oferi ca antreprenor, fie ca e vorba despre servicii sau produse, vor ajunge sa fie mult mai cautate si dorite de catre publicul tinta, fata de ceea ce ofera competitori.

   Inainte de aparitia unui brand, este nevoie de foarte mult timp si cercetari pentru a stabili care este misiunea business-ului , care sunt toate beneficiile pe care le ofera serviciile sau produsele tale si ce impresie au sau isi vor face clientii despre ceea ce le oferi.

  Este necesar ca pentru a avea succes sa ajungi sa afli tot ceea ce isi doresc actualii clienti, dar si aceia care ar putea fi interesati de ceea ce compania ta ofera.

   O data cu aparitia brand-ului, acesta are nevoie ca logo-ul sa fie promovat foarte bine si sa stabilesti exact care este mesajul care trebuie transmis, iar acest lucru se face cel mai bine cu ajutorul unui motto , care sa reuseasca sa capteze in cateva cuvinte esenta brand-ului.

  De ce sa apelezi la o agentie de branding?

   Indiferent ca afacerea este la inceput sau doresti sa lansezi un nou produs, care necesita promovare sau doar cresterea notorietatii acelui brand de care te-ai ocupat, o agentie de branding este necesara pentru a realiza toate aceste lucruri.

     Atunci cand vorbim despre brand, trebuie sa stim faptul ca acesta este mult mai mult decat un simplu nume sau un logo, cu ajutorul caruia o afacere se diferentiaza de alta. Astfel, pentru ca acea afacere sa fie un succes, trebuie ca agentia de branding care se ocupa sa dezvolte  un brand care reuseste ca motiveze achizitia de produse sau servicii  si reuseste sa isi faca clientii sa revina deoarece creeaza o anumita legatura cu ei.

  Astfel, o agentie de branding reuseste sa aduca un mare plus, prin faptul ca reuseste sa creeze o anumita reputatie brand-ului, de fapt incearca sa realizeze furnizarea unor produse si servicii cu valoare. Este foarte important modul in care agentia de branding ajunge sa creeze un anume atasament in ceea ce ii priveste pe clienti, fata de brand-ul respectiv.

  Pentru acest lucru, agentia de marketing se ocupa cu realizarea unor logo-uri unice, care pot transmite atat profesionalism, cat si atasament in ceea ce ii priveste pe clienti.

  Astfel, agentia de branding stabileste in urma unor intalniri cu antreprenorii legat de modalitatile de dezvoltare a brandului, precum si solutii in ceea ce priveste strategia de branding, dar si legat de identitatea brand-ului si solutii de brand management.

 Toate aceste componente ale unui brand, mai exact tot ceea ce are legatura cu produsul, tot ceea ce gandesc clientii legat de un brand, dar si diferite asocieri intre acestea, fac din agentia de branding o necesitate atunci cand se doreste constuirea unui brand de succes.

The following two tabs change content below.